Založ si blog

Moja kuchynská technika

Ahojte,ja som Monika,mám 41 rokov a ako.som už spomínala v prvom článku,mám dcérku Petrušku,ktorá má rok.čo sa týka mojej kuchynskej techniky ,tak mám mixéry: Eta 1-012,Eta 0010 oranžový,ale ten je dosť poruchový,ponorný mixer Braun Multi Quick,ručný elektrický šlahač Eta s príslušenstvom ponorný mixer,odšťavovač Nektar,ďalej mám rodinný dom v Bánove pri Nových zámkoch a tam mám kuchynský robot Moulinex Ovatio ,ktorý nepoužívam,lebo ho neviem ovládať a neviem nasadiť príslušenstvo a mixovaciu nádobu,a mám lis na ovocie Moulinex,ale som ho nikdy nepoužila lebo ho neviem používať.odšťavovač -odstredivka Nektar ,mi odšťavuje ovocie dosť zvláštne:keď odšťavujem jablká,tak motor stíchne a zastaví sa,a keď odšťavujem pomaranče tak motor vrčí ako šialený.neviem prečo.tolko o mojej kuchynskej technike.

moja dcérka a mixovanie

24.09.2024

Ahojte.moja ročná dcérka Petruška je veľmi vážne chorá.nemá sací,prehltaci reflex,nemá správne vyvinutý tráviaci systém.a má zavedenú žaludočnu sondu.čiže jej musím mixovať papanie úplne najemno.Petruška je ležiaca a bojí sa zvukov mixéra.pred tým než idem mixovať a zavriem dvere do kuchyne tak Petruške poviem:no Petruška,mamička ide robiť vrrrn,vrn,vrn.tak [...]

netanjahu, galant

Minister obrany Galant naznačil, že Izrael sa pripravuje na pozemnú operáciu v Libanone

30.09.2024 14:14

Eskalácia napätia medzi Izraelom a Hizballáhom vyvoláva obavy z uskutočnenia izraelskej pozemnej ofenzívy na juhu Libanonu.

Nottingham, Británia, polícia, zavreté ulice

Zločinecký gang vykorisťoval 16 Čechov, ich práca mala znaky novodobého otroctva

30.09.2024 14:05

Ich práca vykazovala znaky novodobého otroctva a gang ich vykorisťoval vyše štyri roky.

daniel kollár, bombic, danny

Extrémistu Daniela Bombica zrejme čoskoro vydajú z Británie na Slovensko

30.09.2024 13:56

Oznámil, že jeho opravný prostriedok bol zamietnutý.

Venezuela, Machadová, Urrutia

Laureátkou Ceny Václava Havla je bojovníčka za práva občanov Venezuely Machadová

30.09.2024 13:35

Cenu za ňu v Štrasburgu prevzala jej dcéra.

monickinka

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 1106x
Priemerná čítanosť článkov: 553x

Autor blogu

Kategórie

Archív